Ziua 4 Shipwreck &Blue caves

Irina ne trezește de dimineață așa că înainte de masa mergem la plaja. După amiaza avem planificat iarăși o excursie cu vaporașul.  Plecam deci la ora 13:30 și be îndreptăm cu autocarul spre portul Zakinthos.  De aici luam un vaporaș de mare viteza spre nordul insulei. După aproximativ o ora plina de priveliști frumoase ajungem la mult renumita plaja Shipwreck sau Navagio. Plaja este considerata a fi una dintre cele mai frumoase din lume și este cu siguranță cea mai spectaculoasa pe care am vazut-o vreodată. Plaja este ascunsa după stânci înalte și drepte ca un perete. Apa este de o culoare turquoise inimaginabil de frumoasa. Plaja în sine e plina de pietricele mici și albe care pe alocuri s-au macinat în nisip. Numele acestei plaje înseamnă naufragiu. Într-adevăr,  pe aceasta plaja, în anii '80 a naufragiat o nava ce trafic țigări în timp ce era urmărită de paza de coasta. Nava practic a fost împinsă în mijlocul plajei unde ruginește puțin câte puțin. Dar frumusețea acestei plaje n-o constituie epava ci locul în sine. Stanca alba, pereții drepți, culoarea apei și faptul ca plaja este ca ascunsa in fundul unui golf lung fac din acest loc un paradis. Rămânem pe plaja 45 de minute timp în care Irina doarme dusa iar noi facem câte o scurta baie pe rand și admiram frumusețea acestui colt de rai. Plecam înapoi spre portul Zakinthos dar pe drum ne mai oprim la peșterile albastre pentru o baie scurta. Revenim la hotel pe același drum și seara ieșim la un restaurant unde degusta mesele grecești.