Ziua 2 - Luni 23.09.2013 - Playa del Ingles si Dunele din Maspalomas

O persoana speciala si o zi si mai speciala: astazi Irina implineste un anisor. Un an greu pentru noi, dar un an frumos in care am vazut crescand langa noi o mica omuleata. La multi ani Irina! Sa ne traiesti, sa fii toata viata sanatoasa, frumoasa si vesela asa cum esti acum. Mami si tati sunt tare mandri de tine. Si intr-o asa zi speciala, Irina ti-am oferit prima intalnire cu marea. Dupa micul dejun de la hotel, ne luam frumusel sarbatorita si hai pe plaja sa vedem cum reactioneaza. La prima intalnire cu marea, s-a holbat ciudat la acea imensitate albastra. Coboram faleza pe Playa del Ingles si ne punem omuleata pe prosop. Dar, prosopul are margini si ca sa vezi ce e langa ... o chestie fina, si extrem de interesanta de jucat cu ea, pe care noi o numim nisip. Nu pot sa descriu incantarea si starea de euforie a Irinei la prima intalnire cu nisipul. Dar mai avem o noutate pentru Irina, si anume apa marii. Tati a luat-o in brate si a bagat-o in "balta". Spre surprinderea noastra, tie i-a si placut :-) Toata dimineata am ramas pe plaja lata a "englezului" bucurandu-ne alaturi de fiecare mica descoperire si exaltare a Irinei. Momente unice si atat de speciale pentru toti trei. La pranz ne oprim la primul restaurant si comandam un platou cu specialitati de peste. Un adevarat deliciu, un platou imens, si vorba lui Florin... ne-a ajuns pestele cat pentru tot sejurul. A meritat fiecare bucatica si am reusit aproape sa-l si terminam cu ajutorul unui mare gurmand de langa noi de doar un anisor. Dupa amiaza o luam de-a lungul plajei sa vedem dunele de nisip din Maspalomas. Mergem ce mergem si ne saturam de mers, asa ca ne oprim inainte de a ajunge la far. Mergand spre far, plaja se largeste din ce in ce mai mult iar in partea dreapta se vad dune de nisip exact ca in desert. Incapatanta sa ajung totusi la far (considerat cel mai sudic punct al Europei) ii las pe Irina si pe Florin si ma duc sa-mi gasesc faimosul far. Merg de-a lungul plajei dar lucrurile se schimba. In locul umbrelutelor si sezlongurilor apar sporadic grupuri de nudisti iar farul il zaresc mult mai departe decat ma asteptam, asadar renunt. La intoarcere, ma regasesc cu restul si cotinuam sa ne jucam pe plaja. Plecam de pe plaja traversad dunele. Intr-adevar un peisaj nu tocmai comun si deosebit de impresionant. Drumul inapoi la hotel este lung, dar dupa cina ne asteapta o surpriza. Comandasem cu o seara inainte un mic tortulet pentru Irina la restaurantul hotelului. Placuta mi-a fost surprinderea sa vad ca bucatarul ne-a pregatit un superb tort cap de ursulet. Asadar, dupa masa, am aprins o lumanare i-am adus tortuletul la restaurant si i-am cantat La Multi Ani ! Sa ne traiesti puicuta draga ! Tortul a fost si foarte delicios nu numai frumos, si chiar si Irina poate confirma intrucat a gustat din el (si prima oara in viata ei cand mananca tort)

Niciun comentariu: