Ziua 3 - Marti 24.09.2013 - Playa Puerto Rico si Amadores

Astazi avem un alt eveniment special de sarbatorit. In urma cu 3 ani, eu si Florin ne-am casatorit civil. Nu stiu cand a zburat asa de repede vremea dar au fost 3 ani frumosi, iar rezultatul lor, tocmai ce l-am sarbatorit cu o zi inainte. :-) Buuun, deci azi avem in plan sa ne cocotam frumos in autobuz si sa mergem la 2 plaje faimoase. Zis si facut, dupa un drum cu autobuzul cam zdruncinat (24 km) ne intindem prosopul intr-un golf inconjurat de stanci. Plaja destul de aglomerata mai ales de umbrelute si sezlonguri goale. Daramati dupa o serie de nopti intrerupte de foamea sau chitaiturile Irinei dar si de toata nebunia pregatirilor de plecare si oboseala drumului in sine, cadem lati pe rand la un scurt somn pe plaja. Apa linistita, de o culoare albasta verzui. Evident Irina s-a aflat in elementul ei. Pentru ea totul e de vis: nisip fin perfect pentru joaca, apa calda pentru balaceala. Plaja din Puerto Rico este foarte cunoscuta datorita culorii ei albastu-verzui si mai ales datoria view-ului de sus al golfului. Suntem prea obositi insa pentru a urca dealul petru asta. Ramanem asadar pe plaja pana la pranz, apoi plecam pe jos , cam 1km, pe langa tarmul marii pana la plaja Amadores. Pe drum peisajele iti taie rasuflarea: marea de o culoare albastru intens se sparge in malurile stancoase schimbandu-si nuantele spre verde si maro. Zarim plaja si in acelasi timp ramanem uimiti de ce se vede in zare: deasupra unui nor, spre vest se inalta semet Teide, vulcanul din Tenerife, pe care l-am vizitat acum 4 ani. Ei da, acolo sus am fost noi si l-am coborat pe jos pana la baza telecabinei. Impresionant! La acest view chiar nu ne asteptam. Plaja, desi artificiala, are farmecul ei aparte, si as putea spune ca e mai deosebita decat cea de dimineata. Ramanem pana spre apus, inercand cu greu s-o determinam pe Irina sa nu mai manance pietricelele pe care le aduna de pe plaja. Revenim la hotel rapusi de oboseala.