Ziua 5 - Miercuri 03.09.2008 - Paxos si Parga

Ne trezim de dimineata sa prindem vaporul de creoaziera catre Paxos-Antipaxos-Blue Caves. Mancam repede si alergam pana in noul port sa prindem vaporul. Ne imbarcam si plecam. Primul anunt al ghidei este ca vaporul merge spre Paxos - Parga. Dezorientati, cerem explicatii si aflam ca croaziera noastra fusese anulata iar noi imbarcati fara sa stim pe alta. Asta e acum... mergem laParga. Dar mai intai oprim pe insula Paxos in cel mai mare oras - port al insulei, numit Gaios. Superba panorama si un orasel grecesc autentic.
From 2008-09 05 Corfu - Paxos & Parga

Dupa 2 ore de putina plimbare prin oras si un pic de plaja la un mic golfulet, plecam spre Parga. Inainte sa ajungem ne intampina o priveliste de vis. Dupa cateva stanci se zareste o imensa plaja nisipoasa in stanga si in dreapta orasul Parga, despartite de o stanca cu o cetate in varf.

Coboram din vapor, urcam la cetate si ramanem impresionati de un peisaj uluitor. Ne intoarcem in port sa mancam ceva iar dupa doua ore de poposit in Parga plecam spre Kerkyra. Pe drumul pana la hotel, oprim prin orasul vechi sa gustam o inghetata (culmea belgiana) si sa admiram turistii ce se plimbau seara prin oras.